mandag den 31. december 2012

Hvide tænder

Jeg har en del andre projekter end musik kørende. Som musiker er det jo vigtigt at se godt ud. 

Derfor har jeg tænkt lidt over mine tænder de senere år, og har opdaget at man kan købe tandblegning som man kan bruge derhjemme. 

Jeg har hørt om nogle af mine elever der har prøvet det m.m. Det gjorde at jeg selv måtte komme igang med at undersøge hvad det var for noget. Jeg må sige at det er smart og billig måde at få hvide tænder på. 

Kaffe er jo godt :) Men dog kan kaffe være med til at give gule tænder, og det er jo ikke så pænt. Men med et tandblegningskit kan man nemt få hvide tænder igen. Ovenikøbet kan man gøre det derhjemme. Nemt og billigt. 

Se evt. denne side om tandblegning, som guider dig godt igennem det hele. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar