mandag den 28. maj 2012

2 fødselsdagssange lavet lynhurtigt

I dag fik jeg en haste ordre på to fødselsdagssange, som skulle arrangeres, så de kan indøves i den kommende uge, da de allerede skal bruges i den kommende weekend.

De noder jeg valgte sammen med kunden det skulle være, blev til I dag er det Oles Fødselsdag og Congratulations. Det er et par gode traditionelle melodier, som folk kender og kan synge med på. Det sidste dog nok mest med den første, men Congratulations er nu ganske festlig.

Det skulle gå stærkt med at skrive noderne. Så derfor måtte kalenderen lige ryddes lidt idag. Selvom det er sygt godt vejr, så måtte jeg dog stadig arbejde lidt med disse noder.

Dog kunne jeg kombinere det lidt, så jeg faktisk fik skrevet nogle af noderne ude på terrassen. Det var super godt, så jeg stadig kunne få lidt sol.

Jeg blev færdig med noderne og de er nu sendt afsted til kunden, så jeg kan vist roligt slappe af og være glad for indsatsen idag.

Håber du nyder vejret her i pinsen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar